מדיניות משלוחים והחזרות
מוצרי השמרנים מופצים לכל רחבי הארץ באמצעות חברת המשלוחים HFD.
שתי אופציות עומדות בפניכם בסוף תהליך הרכישה:
- משלוח עד הבית בעלות של 35 ש״ח
- משלוח לאחת מ-1,000 נקודות איסוף ברחבי הארץ בעלות של 20 ש״ח
תקנון
אספקה – הזמנה תישלח ע"י החברה או ע"י נציג מטעמה לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה. החברה תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה המפורטים בתקנון זה ומתחייבת לספק רק מוצר, אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי. זמני אספקת המוצרים, כפי שאלה מצוינים בתקנון זה, כוללים רק ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
החברה מספקת את ההזמנות, בכפוף לתשלום דמי משלוח ע"י הלקוח, באמצעות צד שלישי (בהתאם לבחירת הלקוח) ישירות לכתובת שסיפק הלקוח. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו מסופקות ההזמנות חל על כל משלוח ומחייב את הלקוח, כולל הוראות התקנון הנ"ל לגבי זמני אספקה מדויקים, הגדרת אזורי חלוקה וכו'. החברה לא תהיה אחראית לגבי עיכוב באספקת ההזמנה או אי אספקת הזמנה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה לרבות שביתות בחברת המשלוחים, חסימות דרכים וכדומה.
דמי המשלוח הכרוכים באספקת ההזמנה ישולמו ע"י הלקוח יחד עם התשלום בגין המוצרים המוזמנים בהזמנה. במכירה בתשלומים, רשאית החברה לגבות את דמי המשלוח המלאים יחד עם התשלום הראשון עבור המוצרים שהוזמנו בהזמנה. במקרה של הובלה חריגה, כגון: משלוח במשקל ו/או נפח חריגים, אספקה לקומות גבוהות ללא מעלית וכו', תהיה רשאית החברה המפעילה לגבות תוספת תשלום מעבר לדמי המשלוח הרגילים.
החברה ו/או מי מטעמה, כולל נציג חברת המשלוחים, רשאים לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה ההזמנה וכן לדרוש הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום האחר, ואת חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי תעודת המשלוח כתנאי למסירת ההזמנה ללקוח.
אם ללקוח תלונה לגבי עיכוב באספקת ההזמנה, עליו להודיע על-כך בהקדם לחברה באמצעות משלוח הודעה לכתובת theshamranim@gmail.com בה יפרט את תלונתו. החברה תבדוק את תלונתו ובמידה שאכן חל עיכוב שאינו נגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה, יוכל הלקוח להודיע לחברה שאינו מעוניין עוד להמתין להגעת ההזמנה. במקרה זה תזכה החברה את הלקוח בהחזר כספי בגובה התשלום אותו שילם עבור אותה הזמנה (100% החזר כספי).
החזרת מוצרים
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח מיד עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לקבלה שתימסר לו בעת האספקה.
במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך למוקד התמיכה בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד התמיכה יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים) ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
לקוח יוכל למסור הודעת ביטול עסקה באחת מן הדרכים הבאות: הודעת מייל לכתובת theshamranim@gmail.com או במשלוח הודעה למספר החברה בוואטסאפ.
בהודעת הביטול יש לפרט את שם הלקוח המלא כפי שמופיע בהזמנה, מספר זהות הלקוח וטלפון ליצירת קשר עם הלקוח, וכן פירוט מקיף ככל האפשר של פרטי העסקה.
במקרה שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ללקוח עומדת זכות לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר תוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציג החברה ללקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כזה, לנציג החברה עומדת הזכות לדרוש מן הלקוח להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט בודד שנרכש כחלק ממארז, סט או חבילה של פריטים, ותתאפשר החזרת המארז או החבילה או הסט בשלמותם בלבד.
ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה במוצר, איחור במועד האספקה ביחס למועד המוסכם או הפרה של תנאי מתנאי העסקה – במקרה כזה, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק של מחיר העסקה שכבר שולם, תבטל את החיוב בגין העסקה, תמסור ללקוח העתק של הודעת ביטול החיוב, מבלי לגבות מן הלקוח סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בגובה של 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
עלויות החזרת המוצר חלות על הלקוח, לבחירתו: משלוח בדואר רשום לכתובת החברה: ת.ד. 39013 ירושלים. אין בכל האמור כדי לגרוע מזכויות החברה על פי חוק הגנת הצרכן, לרבות זכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. ניתן להחזיר מוצרים שלא כובסו ולא נעשה בהם שימוש, שהינם שלמים וללא כל נזק ו/או פגם ובאריזתם המקורית.
מוצרים שנרכשו כחלק ממבצע או תנאי מכירה מיוחדים (כגון הנחות, 1+1, וכיו"ב) יוחזרו בהתאם לאותם תנאים בהם נרכשו. לא תתאפשר החזרת פרטי הלבשה תחתונה (כגון תחתונים, גרביים וכיו"ב).
ביטול הזמנה בתהליך – כל עוד ההזמנה טרם נשלחה ללקוח, הלקוח יהיה רשאי לבטלה ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת theshamranim@gmail.com או בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות או בהתכתבות בוואטסאפ. במידה והחבילה הועברה לחברת השליחים והלקוח מעוניין לבטל, עלות השילוח לא תיכלל בזיכוי.
ביטול הזמנה על-ידי החברה – החברה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, לרבות בשל ביצוע פעולה בניגוד לתקנון זה, ובכל עת, הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. החברה לא תחייב את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).