תנאי שימוש
המסמך מנוסח בלשון זכר אך פונה לגברים ונשים כאחד.
לקוח יקר,
ברוך הבא לאתר השמרנים.
אנא קרא את הוראות השימוש המפורטות להלן, המסדירות את הגלישה והשימוש באתר אינטרנט זה. עצם הגלישה והשימוש באתר מהווים הסכמה לתנאי שימוש אלה, תוך ויתור על כל טענה, דרישה או תביעה בקשר עם תנאי השימוש, והכל בכפוף להוראות כל דין.
בכל שאלה ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה שלנו בטלפון או בוואטסאפ במספר 054-2288976 או במייל theshamranim@gmail.com.
מובהר כי תקנון זה אינו עוסק בנגישות. לעניין זה, אנא ראו תקנון נגישות נפרד לאתר בכתובת: https://www.hashamranim.co.il/acc/
השימוש באתר מיועד ללקוחות מגיל 18 ומעלה, ונועד בעיקר למטרת רכישת מוצרים המוצעים לציבור הגולשים באינטרנט בישראל, הנמכרים באמצעות קבוצת המתומן בע"מ, ח.פ. 517101408 (להלן: "החברה"). אין לעשות באתר כל שימוש אחר, ובפרט כל שימוש בניגוד לדין. מבלי לגרוע מכל הוראה בדין, הלקוח ו/או הגולש באתר מתחייב לפצות ו/או לשפות את החברה, וכל מי מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל נזק ו/או פגיעה ו/או הפסד ו/או הוצאה ו/או תשלום שייגרמו לה, מכל מין וסוג, לרבות בגין שכ"ט עו"ד והוצאות משפטיות ולרבות בגין נזקים עקיפים, תוצאתיים ופגיעה בשם הטוב ובמוניטין, עקב הפרת הוראות תנאי שימוש אלה ו/או הוראות הדין על ידי הלקוח ו/או הגולש באתר, וכן עקב כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה שתועלה כנגדן על ידי כל צד שלישי שהוא, בגין הפרת הוראות תנאי שימוש אלה ו/או הוראות הדין על ידי הלקוח ו/או הגולש באתר.
תנאים אלה ו/או תכני האתר (לרבות תנאים לעניין דמי משלוח, מדיניות משלוחים, מחירי משלוח, ימי משלוח וכיו"ב) עשויים להשתנות מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת, בכפוף להוראות כל דין. בנוסף, החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, רשאית לשנות ו/או להפסיק בכל עת את פעילות ה-Online, באופן קבוע או זמני, לפי שיקול דעתה, וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת כלשהן.
האתר עשוי לכלול מעת לעת קישורים לאתרים של צדדים שלישיים (כגון חברות משלוחים). האחריות על תכנים אלו הם של הצדדים השלישיים עצמם, והחברה אינה אחראית לכל נזק הנובע מתכנים אלו או השימוש בהם.
"המוצרים" – בתקנון זה הביטוי "מוצרים" מתייחס למוצרים הנמכרים באתר.
מובהר בזאת כי אין התחייבות למספר מינימלי של מוצרים מכל סוג שהוא הנמכרים באתר. מחירי המוצרים באתר עשויים להתעדכן מעת לעת ללא כל הודעה מוקדמת.
הערות למוצר – הנתונים המופיעים על המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצר ובאחריותם הבלעדית. כמו כן, ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בתום לב בסימון המוצרים והחברה לא תישא באחריות כלשהי בקשר לכך. כל התמונות באתר הן להמחשה בלבד.
המחירים – מחירי המוצרים שיפורסמו באתר הינם מחירי המוצרים כפי שעודכנו לאחרונה לפני מועד ביקור הלקוח באתר ו/או במועד הקלדת ההזמנה ואישורה על ידי הלקוח באתר, לפי המאוחר. החברה תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.
בכל שאלה לגבי מחירי המוצרים המפורטים באתר, ניתן לפנות לבירור לפני ביצוע ההזמנה. המחירים הקובעים לצורך השלמת הרכישה, על פיהם ייגבה סכום הרכישה, הינם המחירים שיופיעו במסגרת ההזמנה, כפי שיוצגו באתר כאמור לעיל, ויישמרו למשך 14 יום בלבד. מחירי המוצרים המסומנים בהנחה, במבצע או בהטבה אחרת יישמרו למשך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, ובכפוף לכך שמועד האספקה חל תוך 14 ימים מיום סגירת ההזמנה.
החברה רשאית להציע מבצעים, הטבות, הנחות ואמצעי קידום מכירות כאלה ואחרים באתר, וכן לשנותם ו/או להפסיקם בכל זמן, או לא להציעם בכלל, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכפוף להוראות הדין.
מחירי המוצרים כוללים מס ערך מוסף (מע"מ).
אין לבצע רכישות באתר לצורך מכירה חוזרת, מכירה לצדדים שלישיים, מכירה סיטונאית וכיו"ב.
הרישום לאתר – טרם רכישת מוצר כלשהו באתר, הלקוח יהיה רשאי לפתוח חשבון משתמש או להמשיך את הרכישה בתור "אורח" ללא צורך בפתיחת חשבון ייעודי, לפי שיקול דעתו. במידה והלקוח יפתח חשבון משתמש באתר – יוכל המשתמש לבצע פעולות שונות באתר, לרבות, רכישת מוצרים, צפייה ברכישות עבר, ביצוע שינויים בהגדרות הלקוח והעדפותיו וכו'. פירוט פעולות אלה עשוי להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעתה של החברה. כל לקוח רשאי להירשם לאתר ולפתוח חשבון אחד בלבד.
לשם ביצוע רכישה יהיה על המשתמש למלא טופס פרטים אישיים, הכולל: שם פרטי ושם משפחה; כתובת דואר אלקטרוני; בחירת סיסמא; מספר טלפון; כתובת למשלוח.
ייתכן ופתיחת חשבון משתמש תחייב את הלקוח במסירת פרטים נוספים הדרושים לצורך מתן השירות ו/או תהיה כפופה לתנאים נוספים שיפורסמו באתר, ואשר אינם מפורטים בתקנון זה. החברה מדגישה שוב בפני הלקוח שהליך הרכישה באתר כ"אורח" ו/או פתיחת חשבון המשתמש שלו מעידים על הסכמתו לתנאי תקנון זה.
החברה מתחייבת שהנתונים אותם ימסור הלקוח בעת פתיחת חשבון משתמש באתר יישמרו בבסיס הנתונים של החברה בלבד, כך שפתיחת חשבון על ידי הלקוח כמוה כהסכמה לרישום פרטי הלקוח בבסיס הנתונים בבעלות החברה. הפרטים שימסרו על ידי הלקוח ישמרו באמצעות אמצעי אבטחה מקובלים כדין ולא יועברו לצד שלישי כלשהו, ללא הסכמתו המפורשת של הלקוח, זאת למעט במקרים המפורטים להלן: (א) הפרטים או חלקם יועברו לדואר ישראל או לחברת המשלוחים, וזאת לשם השלמת הרכישה והאספקה; (ב) נותני שירותים מטעמנו (לרבות חברות פרסום), הזקוקים למידע לצורך תפעול שוטף של האתר ומתן השירותים המוצעים באתר למשתמש. אנו נגביל גישה למידע כאמור למידע שדרוש לצדדים שלישיים אלה באופן סביר על מנת לבצע את המטרות לשמן התקשרנו עימם, והם יידרשו לעמוד בתנאי חקיקת הפרטיות הרלוונטיים לרבות הגנה נאותה על פרטיך האישיים ושמירת חשאיותם. בכל מקרה פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים בבסיס הנתונים של האתר ואינם נגישים לעובדי האתר ו/או החברה. יצוין ששימוש האתר בפרטים אודות הלקוח הינו בכפוף ל"מדיניות הסודיות והפרטיות" של האתר כמוגדר בתקנון זה. מובהר כי בסיס הנתונים ישמש גם לשירותי דיוור ישיר כאמור בפרק מדיניות סודיות ופרטיות להלן.
החברה מבקשת מהלקוח להקפיד על הקלדה נכונה של הפרטים הנדרשים בעת הרכישה ובעת פתיחת חשבון משתמש (ככל שנפתח). כמו כן מתבקש הלקוח לדאוג לעדכון האתר בכל שינוי בפרטיו, ככל שיהיו. הקלדת פרטים שגויים עלולה למנוע מהאתר לספק ללקוח את המוצרים אותם רכש באתר. החברה מדגישה כי הגשת פרטים כוזבים ביודעין הינה עבירה פלילית על-פי החוק. החברה תהא רשאית לנקוט בכל צעד משפטי כנגד מגיש פרטים כוזבים, כולל פנייה לערכאות בגין נזקים שיגרמו לחברה המפעילה ו/או מי מטעמה עקב שיבוש פעילות האתר ו/או הליכי המכירה באתר.
מובהר כי בכל מקרה, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה משימוש באתר או מרכישה בו, שלא על פי תקנון זה. מובהר כי בכל מקרה, ובכפוף להוראות כל דין, אחריותה של החברה מוגבלת לסך כל עלות הפריט/פריטים שנרכש/נרכשו.
החברה בכל מקרה אינה אחראית לשימוש במוצר שלא בהתאם להוראות יצרן/ספק המוצר, לרבות הוראות הנוגעות לכביסה.
החברה מבקשת מהלקוח להקפיד לשמור בסוד את הסיסמא בה בחר לשם כניסה לחשבון המשתמש שלו באתר. על-מנת להקטין את הסיכון בדליפה של פרטי הלקוח, מומלץ ללקוח להחליף את הסיסמא מידי תקופה.
לאחר השלמת הרישום לאתר ופתיחת חשבון משתמש, כניסותיו הבאות של הלקוח לאתר מאותו המחשב ממנו הוא נרשם ייתכן ותתבצענה באופן אוטומטי ע"י מערכת האתר, אשר תזהה את המחשב ומכאן את הלקוח עצמו. אי-לכך, מומלץ להקפיד על יציאה מסודרת מחשבון המשתמש בסיום הגלישה ו/או השימוש באתר, וזאת על-מנת למנוע ממשתמשים אחרים באותו מחשב גישה לחשבון הלקוח.
ביצוע הרכישה באתר – בסיום מילוי "סל הקניות", יש ללחוץ על כפתור "לתשלום" או "לתשלום בקופה". על הלקוח יהיה להזין את הפרטים המבוקשים בתהליך סגירת ההזמנה. בסיום התהליך יתקבל דף המציג את פרטי ההזמנה ומספר הזמנה ייחודי שיהווה אסמכתא לשליחת ההזמנה.
בעת ביצוע הזמנות, יש לוודא הזנת פרטים מדויקים, לרבות כמות, דגם, צבע וכיו"ב. כל טעות בהקלדת הנתונים תהיה באחריותו הבלעדית של הלקוח, והלקוח לא יהיה זכאי לכל פיצוי במקרה של טעות כאמור, והחברה לא תוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה ו/או את ביצועה באופן ראוי.
מובהר כי הלקוח יהיה האחראי הבלעדי לכל מקרה בו ביצוע ההזמנה באתר נכשל עקב כשל בכרטיס האשראי של הלקוח, בעיה בחיבור האינטרנט של הלקוח, תקלת מחשוב של הלקוח, וכן עקב כל כשל טכני אחר.
בעת מילוי הפרטים הנדרשים, כאמור לעיל, יוכל הלקוח לציין במקום המתאים כי הוא מסכים שהמוצרים המוזמנים יושארו בסמוך לדלת במען לאספקה או במקום מבוקש אחר על ידו, למקרה שבעת מועד האספקה לא יהא הלקוח או מי מטעמו נוכחים במקום, וזאת באחריות הלקוח בלבד. במקרה בו הלקוח לא ייתן את הסכמתו להשארת המוצרים כאמור, אזי המוצרים יוחזרו למוקד האספקה. במקרה כזה, הבאת המוצרים בשנית תחייב את הלקוח בתשלום נוסף של דמי שירות. יודגש כי לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ולא יוכל לבוא בטענות ו/או בתביעות ו/או בדרישות כלשהן לחברה, לרבות, אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים או פגיעה באיכותם, ויחויב במלוא סכום הקניה והמשלוח.
התשלום – התשלום בגין קנייה באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי, השייך ללקוח המזמין ואשר פרטי זהותו תואמים את הנתונים שהוזנו למערכת בדף "החשבון שלי", "פרטים אישיים". לא יתאפשר תשלום בכרטיס מסוג "דיירקט".
לאחר חיוב הלקוח ומשלוח המוצרים שהלקוח רכש ליעדם, תופק עבור הלקוח קבלה ממוחשבת. הלקוח מאשר בזאת כי הוא מסכים למשלוח הקבלה אליו בדואר אלקטרוני (או בכל אמצעי ממוחשב אחר שהחברה תמצא לנכון). הלקוח רשאי לבטל הסכמתו לקבלת קבלה במייל בכל עת באמצעות מסירת הודעה בטלפון ובוואטסאפ של החברה.
העסקה תהיה כפופה לאישור חברת האשראי. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך.
אם יתברר כי מוצר שהוזמן באתר לא היה מצוי במלאי במועד ההזמנה או נוצר חוסר במלאי המוצר לאחר ההזמנה, תישלח ללקוח הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, תהא רשאית החברה להציע ללקוח מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. אם תתקבל הצעתה של החברה, יעודכנו פרטי ההזמנה בהתאם. היה והלקוח אינו מעוניין במוצר החלופי, הוא יהא זכאי לסרב להזמינו ובמקרה זה תבוטל ההזמנה והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, אם וככל ששולם.
ייתכן שלצורך השלמת העסקה, תישלח הודעת אימות ללקוח. הודעת האימות אינה מהווה התחייבות כלשהי של החברה, לרבות לעניין קיום הפריט המבוקש במלאי.
שעות פעילות האתר
הקלדה של הזמנה באתר אפשרית בכל שעות היממה, למעט אם האתר מושבת לצורך תחזוקתו ו/או מכל סיבה אחרת. מועדי וזמני האספקה של ההזמנה, כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה להלן. באתר האינטרנט מוצגים מועדי האספקה הזמינים למשלוח בהתאם לאזור מגוריכם ובכפוף לאזורי השירות של האתר.
הזמנה ו/או שינוי הזמנה (לרבות הסרה של חלק מהמוצרים בהזמנה) אפשרית בשעות פעילות מוקד התמיכה בלבד בטלפון או בוואטסאפ. שעות הפעילות יעודכנו מעת לעת על פי שיקול דעתה של החברה, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, ויפורסמו באתר.
שינוי בהזמנה ניתן לבצע בשעות פעילות החברה וכל עוד ההזמנה טרם נשלחה ללקוח.
שעות הפעילות של מוקד התמיכה ו/או מענה בוואטסאפ הינן כדלקמן:
- ימים א' – ה': 08:30-16:00 (משמונה וחצי בבוקר ועד ארבע אחה"צ)
- יום ו' וערבי חג: 08:30-12:00 (משמונה וחצי בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים)
על אף האמור בכל מקום בתקנון זה, מובהר בזאת כי ייתכן ויחולו שינויים/חריגות במועדי האספקה וכן במועדי שעות הפעילות של מוקד התמיכה והחברה אינה מתחייבת למועדים אלה.
מדיניות משלוחים
בנוסף למחירי המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח לפי אפשרות המשלוח לבחירתו:
משלוח לכל רחבי הארץ באמצעות חברת המשלוחים HFD
- משלוח עד הבית בעלות של 35 ש״ח
- משלוח לאחת מ-1,000 נקודות איסוף ברחבי הארץ בעלות של 20 ש״ח
המשלוח – עד 10 ימי עסקים.
אספקה – הזמנה תישלח ע"י החברה או ע"י נציג מטעמה לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה. החברה תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה המפורטים בתקנון זה ומתחייבת לספק רק מוצר, אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי. זמני אספקת המוצרים, כפי שאלה מצוינים בתקנון זה, כוללים רק ימי עסקים (לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
החברה מספקת את ההזמנות, בכפוף לתשלום דמי משלוח ע"י הלקוח, באמצעות צד שלישי (בהתאם לבחירת הלקוח) ישירות לכתובת שסיפק הלקוח. התקנון של הגוף המשלח באמצעותו מסופקות ההזמנות חל על כל משלוח ומחייב את הלקוח, כולל הוראות התקנון הנ"ל לגבי זמני אספקה מדויקים, הגדרת אזורי חלוקה וכו'. החברה לא תהיה אחראית לגבי עיכוב באספקת ההזמנה או אי אספקת הזמנה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה לרבות שביתות בחברת המשלוחים, חסימות דרכים וכדומה.
דמי המשלוח הכרוכים באספקת ההזמנה ישולמו ע"י הלקוח יחד עם התשלום בגין המוצרים המוזמנים בהזמנה. במכירה בתשלומים, רשאית החברה לגבות את דמי המשלוח המלאים יחד עם התשלום הראשון עבור המוצרים שהוזמנו בהזמנה. במקרה של הובלה חריגה, כגון: משלוח במשקל ו/או נפח חריגים, אספקה לקומות גבוהות ללא מעלית וכו', תהיה רשאית החברה המפעילה לגבות תוספת תשלום מעבר לדמי המשלוח הרגילים.
החברה ו/או מי מטעמה, כולל נציג חברת המשלוחים, רשאים לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה ההזמנה וכן לדרוש הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום האחר, ואת חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי תעודת המשלוח כתנאי למסירת ההזמנה ללקוח.
אם ללקוח תלונה לגבי עיכוב באספקת ההזמנה, עליו להודיע על-כך בהקדם לחברה באמצעות משלוח הודעה לכתובת theshamranim@gmail.com בה יפרט את תלונתו. החברה תבדוק את תלונתו ובמידה שאכן חל עיכוב שאינו נגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה, יוכל הלקוח להודיע לחברה שאינו מעוניין עוד להמתין להגעת ההזמנה. במקרה זה תזכה החברה את הלקוח בהחזר כספי בגובה התשלום אותו שילם עבור אותה הזמנה (100% החזר כספי).
החזרת מוצרים
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח מיד עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לקבלה שתימסר לו בעת האספקה.
במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע על כך למוקד התמיכה בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד התמיכה יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים) ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
לקוח יוכל למסור הודעת ביטול עסקה באחת מן הדרכים הבאות: הודעת מייל לכתובת theshamranim@gmail.com או במשלוח הודעה למספר החברה בוואטסאפ.
בהודעת הביטול יש לפרט את שם הלקוח המלא כפי שמופיע בהזמנה, מספר זהות הלקוח וטלפון ליצירת קשר עם הלקוח, וכן פירוט מקיף ככל האפשר של פרטי העסקה.
במקרה שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ללקוח עומדת זכות לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר תוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציג החברה ללקוח, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כזה, לנציג החברה עומדת הזכות לדרוש מן הלקוח להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט בודד שנרכש כחלק ממארז, סט או חבילה של פריטים, ותתאפשר החזרת המארז או החבילה או הסט בשלמותם בלבד.
ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה במוצר, איחור במועד האספקה ביחס למועד המוסכם או הפרה של תנאי מתנאי העסקה – במקרה כזה, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק של מחיר העסקה שכבר שולם, תבטל את החיוב בגין העסקה, תמסור ללקוח העתק של הודעת ביטול החיוב, מבלי לגבות מן הלקוח סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בגובה של 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
עלויות החזרת המוצר חלות על הלקוח, לבחירתו: משלוח בדואר רשום לכתובת החברה: ת.ד. 39013 ירושלים אין בכל האמור כדי לגרוע מזכויות החברה על פי חוק הגנת הצרכן, לרבות זכותה של החברה לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. ניתן להחזיר מוצרים שלא כובסו ולא נעשה בהם שימוש, שהינם שלמים וללא כל נזק ו/או פגם ובאריזתם המקורית.
מוצרים שנרכשו כחלק ממבצע או תנאי מכירה מיוחדים (כגון הנחות, 1+1, וכיו"ב) יוחזרו בהתאם לאותם תנאים בהם נרכשו. לא תתאפשר החזרת פרטי הלבשה תחתונה (כגון תחתונים, גרביים וכיו"ב).
ביטול הזמנה בתהליך – כל עוד ההזמנה טרם נשלחה ללקוח, הלקוח יהיה רשאי לבטלה ע"י משלוח הודעת ביטול לאתר לכתובת theshamranim@gmail.com או בשיחה טלפונית לשירות הלקוחות או בהתכתבות בוואטסאפ. במידה והחבילה הועברה לחברת השליחים והלקוח מעוניין לבטל, עלות השילוח לא תיכלל בזיכוי.
ביטול הזמנה על-ידי החברה – החברה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, לרבות בשל ביצוע פעולה בניגוד לתקנון זה, ובכל עת, הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע"י נציג האתר. החברה לא תחייב את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).
סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין הנוגע לתנאי שימוש אלה תהיה לבית המשפט המוסמך במחוז ירושלים אשר יישם את הדין הישראלי. בכל מקרה של סתירה בין נוסח תנאי השימוש בעברית, לבין הוראות בכל שפה אחרת באתר זה, הנוסח בשפה העברית הוא הנוסח הקובע.
בטיחות האתר – אין לבצע או לנסות לבצע פעולות שיבוש פעולת האתר, לרבות אך לא רק: חדירה לא מורשית לשרתים, חשבונות ו/או נתונים; בדיקה, סריקה, ו/או דגימה של האתר, לרבות ניסיונות לבדיקת חדירותו; שיבוש ו/או ניסיון לשיבוש מתן השירות המוענק באתר ללקוחות ו/או פעילות השרת/ים מהם הוא פועל וכן אין לבצע באתר כל פעולה הנוגדת את הוראות הדין או תקנון זה. החברה תפעל בכל דרך חוקית נגד מבצעי פעולות כמפורט לעיל לרבות חסימת האפשרות לשימוש באתר בכלל, או למשתמש ספציפי בפרט.
אחריות
האחריות בגין המוצרים הנמכרים באתר מוגבלת כמפורט להלן: החברה וכל מי מטעמה אינם אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוח או לצד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש באתר או מהמוצרים הנרכשים בו, למעט אחריותה להשיב ללקוח את עלות המוצר כפי ששולם בפועל (לא כולל דמי משלוח), ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אחריות החברה וכל מי מטעמה מוגבלת לסכום ששולם בפועל עבור המוצר/ים שנרכשו (לא כולל דמי משלוח), ולא תחול עליהם כל אחריות נוספת מכל סוג שהוא, לרבות בגין נזקים תוצאתיים, עקיפים, אובדן רווחים, פגיעה במוניטין, או כל הוצאה אחרת.
הלקוח אחראי לשימוש במוצרים בהתאם להוראות היצרן או הספק, לרבות הוראות טיפול, כביסה, שימוש ושמירה, והחברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם עקב שימוש שאינו תואם להוראות אלה. מובהר כי החברה אינה מתחייבת לכך שהמוצרים יתאימו לצרכיו, לטעמו האישי או לציפיותיו הספציפיות של הלקוח, וכן אינה מתחייבת להתאמה למטרה מסוימת, להנאה מסוימת או להשגת תוצאה כלשהי.
הנתונים, התיאורים והמידע המוצגים באתר לגבי המוצרים נמסרו על-ידי ספקי המוצרים והם באחריותם הבלעדית. כל תיאור, מידע, תמונה, או הצגה אחרת של המוצרים באתר ניתנים לצורך נוחות המשתמש בלבד, ואינם מהווים המלצה, דעה או חוות דעת, מקצועית או אחרת, ביחס למוצרים או לשימוש בהם. המוצרים נמכרים כפי שהם (AS IS), בהתאם לאמור בתקנון זה ובהתאם להוראות הדין המחייבות.
ייתכנו טעויות, אי התאמות או שינויים בתום לב, והחברה לא תישא באחריות בגינם. כמו כן, אין באמור בתקנון זה כדי להטיל על החברה אחריות בגין עיכובים באספקה, חוסרים במלאי, או כל תקלה שאינה בשליטתה הישירה של החברה.
הלקוח מוותר מראש על כל טענה, דרישה או תביעה כלפי החברה וכל מי מטעמה, למעט כמפורט לעיל, ומתחייב שלא להעלות כל דרישה נוספת בגין אחריות למוצרים או לשימוש בהם.
מדיניות סודיות ופרטיות
החברה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומחויבת לשמור בסוד על כל המידע שלקוחותיה יחלקו עימה בעת שימושם באתר. ועם זאת ראוי כי כל לקוח באתר ידע כי:
- המידע שנאסף יישמר בבסיס הנתונים של החברה, על מנת לאפשר את מתן השירות ולשפר ולהעשיר את התכנים המוצעים באתר, לייעל את שירות הקשר אל מול הלקוח לרבות עיבוד המידע, התאמת המוצרים להעדפות האישיות של הלקוח, שיפור השירות, יצירת קשר עם הלקוחות ולצרכים סטטיסטיים, אנליטיים ומחקריים. ידוע ללקוח כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו.
- בנוסף, אנו משתמשים במידע לצורך משלוח דיוור ישיר פרסומי (בהתאם למפורט בפרק "הדיוור" להלן), הודעות ועדכונים בנוגע למבצעים שונים באתר. כמו כן, החברה תהא רשאית, למטרות המנויות לעיל, להעביר מעת לעת מידע לנותני שירותים מטעמנו הזקוקים למידע לצורך תפעול שוטף של האתר ומתן השירותים המוצעים באתר ללקוח כגון, אך לא רק, חברות משלוחים. אנו נגביל גישה למידע כאמור למידע שדרוש לצדדים שלישיים אלה באופן סביר על מנת לבצע את המטרות לשמן התקשרנו עימם, והם יידרשו לעמוד בתנאי חקיקת הפרטיות הרלוונטיים לרבות הגנה נאותה על פרטיך האישיים ושמירת חשאיותם.
- כל פרטיו האישיים של הלקוח (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), למעט פרטי כרטיס האשראי שלו, יישמרו באמצעי אבטחה כמקובל על פי דין. בכל מקרה פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים בבסיס הנתונים של האתר ואינם נגישים לעובדי האתר ו/או החברה.
- התשלום בכרטיס אשראי מבוצע בפועל במערכת הסליקה של חברת grow העומדת בתקן אבטחה EMV מוגנת בתקשורת מאובטחת ומוצפנת SSL
- פרטיו האישיים של הלקוח שבבסיס הנתונים של האתר ניתנים לצפייה ע"י הלקוח והוא יכול לבצע בהם שינויים כרצונו (לבדיקה). יש לציין ששינוי בפרטים האישיים עלול להכניס מידע שגוי לגבי הלקוח או מידע חסר, אשר עלול למנוע מהחברה לספק ללקוח את הזמנותיו.
- למרות האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטים אישיים של הלקוח לצד שלישי במקרים בהם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע באתר ו/או בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, ו/או במקרים בהם עשה הלקוח שימוש בשירותי האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי, ו/או אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי, וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים בין הלקוח לבין האתר ו/או החברה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות להשתמש בפרטיו האישיים של הלקוח, אך ללא זיהוי הלקוח הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
- החברה מתריעה בפני הלקוח שמאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות לבסיס הנתונים באתר בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. החברה מבקשת לכן מהלקוח להקפיד לשמור בסוד את הסיסמא בה בחר לשם כניסה לחשבון המשתמש שלו באתר (ככל שיבחר לפתוח חשבון משתמש באתר). כמו כן, על-מנת להקטין את הסיכון בדליפה של פרטי לקוח, מומלץ ללקוח להחליף את הסיסמא מידי תקופה. בנוסף מזכירה החברה ללקוח, שלאחר השלמת רישומו לאתר ופתיחת חשבון לקוח, כניסותיו הבאות של הלקוח לאתר מאותו המחשב ממנו הוא נרשם ייתכן ותתבצענה באופן אוטומטי ע"י מערכת האתר באמצעות שימוש ב-cookies, אשר תזהה את המחשב ומכאן את הלקוח עצמו. אי-לכך, מומלץ להקפיד על יציאה מסודרת מחשבון הלקוח בסיום הגלישה ו/או השימוש באתר, וזאת על-מנת למנוע ממשתמשים אחרים באותו מחשב גישה לחשבון הלקוח.
בכל מקרה, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור לבסיס הנתונים השמור באתר ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
- בקיום מקרים שאינם בשליטתה של החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או לצד שלישי אם מידע כלשהו יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
דיוור
בהסכמה לתנאי שימוש אלה, הלקוח נותן אישור לפיו החברה או מי מטעמה (כמפורט לעיל) תהא רשאית לפנות אל לקוחות הרשומים לרשימת הדיוור מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות למוצרים, ניוזלטרים כלליים, מבצעים וקידומי מכירות (של מוצרים, שירותים, הטבות וכיו"ב), באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת בכתב מהלקוח בכל עת.
הסרה מרשימת הדיוור נעשית בקלות ע"י הלקוח ובאופן עצמאי על-ידו (ללא צורך בהתערבות החברה), וזאת באמצעות לחיצה על הקישור: "לחץ להסרה מרשימת התפוצה" הנמצא בתחתיתו של כל דיוור שנשלח ללקוח. בנוסף, לשם הסרה מרשימת הדיוור ניתן גם לפנות לשירות התמיכה של האתר בהודעת "הסר" למייל theshamranim@gmail.com . אין לשלוח הודעת "הסר" במייל "השב" (REPLY) להודעת הדיוור שהתקבלה אצל הלקוח, משום שהמייל ממנו נשלחות הפרסומות אינו מנוטר לתגובות. שירות התמיכה של האתר מחויב לפעול בהתאם להודעת "הסר" שהתקבלה בכתובת הדוא"ל האמורה בהקדם האפשרי, ולכל המאוחר בתוך 5 ימי עסקים.